torsdag kväll

Imorse var en sån där morgon som man bara ville ligga kvar i varma och mjuka sängen och aldrig gå upp, men riktigt så blev det ju inte, tvingade mig upp till skolan och egenom en hel dag. Men det gick bra det också. Bussen hem sen åkte jag till Inter Sport som öppnade idag, ser riktigt proffsigt ut faktiskt.
 
Nu sitter jag med lite lugn musik och hör regnet smattra mot taket, ska när som helst torka håret sen lägga mig, hur skönt som helst.
 
 
Dåligt med bilder, så får bli ännu en innebandy bild (men det får man ju inte nog av) ena av dem två favorit Alexander fick stå för den idag. Blev en tung förlust igår med 8-7.. 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0