Nervös

Egentligen skulle jag sova nu, men är så jäkla nervös så skriver ett litet mobil inlägg istället. Veckan har varit okej, gjorde ett so prov som jag tror gick bra, annars har det inte hänt nå speciellt vad jag kommer på i skrivande stund.

Varför jag lägger mig så här tidigt en fredagskväll är för att imorgon bitti ska jag upp halv sju, för att en timme senare åka till kopparhallen där jag kommer spendera hela lördagen och spela herr dm. Också anledningen till att jag är så himla nervös, tänk om jag gör bort mig och allt. Men tror iallafall att det kommer bli en himla kul och lärorik dag ! Men nu måste jag hoppa i säng , godnatt på er!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0