långhelg

Hej på er! Redan igår vid tolv tog jag helg vilket var mycket skönt. Tog mig ner på stan med min bättre hälft för att umgås med henne det sista innan hon åker utomland(vilket hon gjorde i morse, hoppas du får det hur bra som helst, det är du värd). Vi satt oss på Cafe la rose där även Mathilda och Johanna var. 
 
Idag så har jag bara tagit det lugnt, varit och handlat lite, städat (vuxenpoäng så det bara skriker om det) kollat på pll osv. Har en fullproppad helg framför mig, plugga imorgon sen match, två ''farsdagsfirningar'', match och sen hem till en favorit på söndag. Har bestämt mig för att få bättre än E på mitt engelskaprov på måndag också, är ju inte mitt starkaste ämne, lol lycka till med det.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0