grattis Johanna!

Egentligen så tycker jag att det är fett ovärt att gå i skolan nu eftersom vi inte gör ett dugg typ. Menmen det får man leva med. Åkte iallafall inlines på idrotten, för sista gången. Självklart så går det ju att lista ut vad jag gjorde. Råkade åka på nå glas höll på att ramla framåt och lutade mig bakåt fick då för mycket bakåtvikt, började sprattla med benen och pang så låg jag på backen och asgarvade. Sen vet jag ju inte hur man kommer upp heller men tackgodegud att Anton var med så jag fick hjälp, eftersom mina andra två snälla kompisar bara stod och skrattade (går ju även att lista ut att det var Mattis och Johanna). 

Imorgon så är det fotbollsturnering på eftermiddagen, bästa nian ska utses och självklart så går 9c in för att vinna hela skiten! 

 
Vill även passa på att gratta min fina vän som fyller år idag! likasnyggasomalltid

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0