tisdag

Det har verkligen inte varit min dag idag. Började på engelskan då jag frågade Mathilda och Johanna vilken färg rosa pantern har, för jag tyckte inte att det gick ihop med mitt korsord. Insåg sedan hur dumt det där lät. Sen på svenskan var det en stor blodfläck bredvid min bänk. Och såg då på mitt ben att såret där hade gått sönder och blödigt genom byxan. Så då fick hela min klass veta hur duktig jag är på att raka mina ben. Belv ju inte bättre när Oscar kom in och frågade vem som hade mensat... Och notera att jag inte hade gjort det så ingen missläser detta! Efter badet så kliade jag mig i ögat, och jag hade schampoo på fingret. Kort sammanfattat: ingen bra dag.

Nu ska jag ta och plugga spanska sen försöka börja på so:n. Det är bra att ingen fattar kriterierna och att våran lärare kommer hem dagen innan lovet! Men nu ska jag ta mig i kragen och börja. Träningsfri ikväll (vilket är bra eftersom jag är helt slutkörd efter badet) + desperate housewives, hoppas min kväll slutar lite bättre





Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0