nemen har 9c några pluggfria dagar?

Det jag var och hämtade igår var min iPhone, som jag är helt tokförälskad i!!
Imorse så var jag och Sanna och kikade lite på ekonomi. Verkade riktigt bra faktiskt, dom gjorde kul saker så det blir nog bra. Ska till handel imorgon och titta så jag blir 100% säker men jag har nog redan bestämt mig. Så jag hade bara spanska och matte idag. Går runt och är jättenervös för mitt biologinationella. Det kändes bra men eftersom dom är så hårda med bedömningen. Tänk om jag får ig? usch, tänk inte så sara! Aja ska gå och titta på tv nu och njuta av dom närmaste dagarna som är pluggfria!


skulle ju inte sitta helt fel med sommar och lov just nu.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0