måndag

Ny skolvecka igen då. På idrotten var vi ynka 7 stycken. Stackars Limpen som var ensam kille, men han trivs nog i vårat sällskap! Vi körde lite box-it vilken vi är mycket bra på. sen fick vi hålla på med ett jättecoolt magnetpulver på fysiken sen hände det inte nå mer speciellt. Jo, jag fick inte ig på biologi nationella och det är jag jätte jätte glad över!!!, fick VG på labbrapporten vilken också är bra eftersom jag inte visste hur jag skulle göra.

När jag kom hem från skolan så satt jag mig och åt mellis. Sen plugga lite spanska och nu skriver jag kriterierna till historian, några av dom iallafall. Få se hur många jag orkar. Ikväll är det träning, sen såndan vilket jag inte är taggad för. Men har hört rykten om att det eventiellt blir gofika efter den, vilket jag hoppas på.


den där dagen var mycket kul


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0