den svenska björnstammen






Det är mörkt och kallt här hos mig
Men du har sånt som gör det ljust igen

Känns som känslor och panik har tagit över i mitt liv
Känns som i vän och ses gjort mig vansinnig

Känns som ingenting finns kvar av allting jag en gång var
Rädd att inte räcka till och bli ensam kvar

Men jag lovar att vara stark och jag lovar att vara god
Jag kan lova hela världen att jag står vid mitt ord
I en hundradels sekund tränger ljuset fram
Och jag ser vad jag gör när jag är i din famn

På något sätt har jag fastnat för denna grupp. Dom är inte så speciellt bra egentligen, men dom är annorlunda och det är någonting som gör dom sådär extra bra så man inte kan sluta lyssna på dom. Såg dom live i Falun på sportlovet, och det var nog det bästa jag har varit på! Så grymt bra var det. Ja, somsagt, det är verkligen värt att lyssna på dom!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0