Afrika vecka

Matchen mot Borlänge slutade 5-2 till dom, men jäklar vilken kul match det var! Roligaste jag spelat på länge, var nog mest för dom blev så himla arga, haha. Fick träffa min kompis Matilda också, var bra eftersom vi inte kommer ses på typ 527374 dagar nu. Eller inte riktigt men nästan.

Hela dagen har handlat om Afrika. Har inte varit det roligaste men har varit rätt chill! Sitter med Johanna i kopparhallen nu och snart ska vi städa sen blir det träning. Ikväll ska jag hem och se på desperata hemmafruar som jag missade igår. Sista delen av sista säsongen av världens bästa serie, sorgligt men sant.

På fredag kommer snyggingen här under och umgås med mig!! Längtar


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0