Vilken kväll!

Min febriga morgon slutade med en grym kväll! Vid fem så åkte vi (jag,Johanna, Sanna och mathilda) ut till Nathalie där vi först tog en massa fina kort sen åkte vi i Cadillac in till skolan. Som förväntat så var alla jätte fina och imorgon kommer det säkert bilder från både middagen + avslutningen. Vi åt och umgicks med klassen sen vart det disco typ, det där lät lite töntigt men aja. As sämst låtar men jag och pilla vart nöjda när både dansa pausa och boyfriend spelades, bara Mange makers som saknades. I slutet fick jag mig även en blöt, mysig tryckare med jonte! Vart iallafall en lyckad kväll tycker jag och nu ska jag ta och lägga mig med tanke på de få sovtimmar jag fick inatt. Nästan lite svårt att tro att det faktiskt är sommarlov imorgon, kommer sakna min klass..


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0