Om en "klassfest"

Gårkvällen spenderades hemma hos nattis där en planerad klassfest skulle ägas rum. Men vi blev bara 12 stycken av våran "stora" klass. Vi insåg då att vi inte var många alls. Men vi som var där hade det iallafall jätte trevligt och jag älskar min klass! Vi pratade, hade quiz om gamla minnen, grillade, vissa badade (inte jag eftersom jag var sjuk.. :() , pratade ännu mer och hade jätte mysigt! Duktig klass som inte söp ihjäl sig, vi vill minnas minnena med varandra. Skulle ju egentligen sova kvar men jag blev snorig på kvällen sen hamnade jag i en feberkoma så åkte hem. Inte så kul för dem andra om jag skulle ligga och snora hela natten, sen skulle jag upp tidigt på nå körskole sak som var jätte segt, längtar verkligen till jag får börja köra!! Ska se klart på filmen nu, hejhej


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0