14 dagar kvar

Kom nyss hem från mitt andra hem, hem från Mathilda alltså. Tog tåget hem igår eftersom jag inte kunde missa Pernillas födelsedagsfirande. Vilket var en jättetrevlig kväll med fina vänner. Åkte hem till Mathilda vid tolv och vi la oss och pratade och läste en massa the typical svensken och skrattade en massa ( visst är ni förvånade?) Tog även en massa fina bilder i mörkret med blixt, vilket resulterade ett fint resultat, verkligen.
 
Vi vaknade tjugo i tolv idag, vilket vi vart ganska förvånade över eftersom ingen utav oss brukar sova så värst länge. Men skönt var det iallafall. Vi gick upp och gjorde en mega frukost med smoothie eller vad det heter, och tre rostade mackor med ost och marmelad. Det låter jätte gott va? För det var det verkligen. La oss och tittade på en film sen cyklade jag hem. Nu ska jag fixa lite vid datan sen skriva en packlista eftersom jag snart drar bort i en tre veckor.
 
inte långt kvar nu alltså!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0