Mitt i natten typ

Godnatt kanske man ska säga nu då? Vi kom femma igår på femkampen. Riktigt bra, spelade även volleyboll innan. Vi fick inte över så många bollar över nätet men tror dock aldrig jag har skrattat så mycket! Har varit en toppendag idag, började med en träning. Sen åkte vi in till Liseberg med Goa vänner! Började med att åka en hel del, åkte med min bvfa Martin annars hade jag inte vågat. Men sen skulle dem andra åka någon hög en och det blev för mycket för oss så vi gick och åkte flume-ride på tu man hand. Sedan gick vi alla till spökhotellet gasten, modigt! Åkte sedan kållerado tre gånger i rad sedan skulle vi åka hemmåt. Har hursomhelst varit en urkul dag med massa skratt! Imorgon är det någon turnering, sista dagen och allt, sorgligt.. God natt! En annan söt vän som jag också träffade på Liseberg idag!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0