imorgon får jag träffa min saknade vän!!!

Godmorgon på er! Igår så kom Johanna och Mathilda hit, vi satt mest ute i solen och pratade en massa och så. Resten av kvällen sen satt jag och pratade med Martin, satt även uppe ''mega'' länge för att gratta Axel. Grattis min vän! ♥ Det var väl ungefär så min gårdag såg ut lite kortfattat.
 
Dagens planer är inte de roligaste, nej justja, jag har inga. Ska packa lite och åka till Sala ikväll för att träna. Morgondagens planer är desto roligare, då åker jag upp till Falun och träffar min favorit, som jag saknat na! Eller är det ner? Jag har ingen aning ska iallafall till Falun. 
 
blicken ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0