home sweet home

Har varit ganska dött ett par dagar nu. Men igår så var det sista dagen nere på västkusten. Vi åkte in till kungsbacka tror jag det hette och shoppade lite, fick med mig en hel del fint som ni kanske får se senare. Åkte sedan tillbaka till husvagnen så gick vi ner till stranden och satt där och pratade lite. Grillade och myste och gjorde sedan ett försök att måla ombre naglar. Resultatet blev dock inte det bästa men det var ju värt ett försök. 
 
Hela dagen idag har jag spenderat i en bil. Inte det roligaste men nu är jag äntligen hemma efter tre veckor på resande fot. Har varit till mestadels en mycket bra resa, enköping där jag fick träffa gamla vänner, mange makers och timbuktu, västkusten med lite sol och bad, ullared. Sen en oförglömlig innebandyvecka där jag har träffat en massa nya vänner. 
 
Allt har alltså varit toppen men nu är det skönt att vara tillbaka i lilla Avesta. Imorgon ska jag träffa min saknade vän som jag inte har träffat på månader typ. 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0