grymma dagar med grymma vänner

Hej på er!
Var ett tag sen men jag har haft annat för mig. Så jag tänkte ta att berätta lite om dem senaste dagarna. I lördags så kom ju Fanny med tåget. Så vi åkte in och kollade på våra syskons match. Åkte sen in till husvagnen och fixade i ordning lite sen in till stan igen där en grym kväll med grymma vänner väntade. 
 
Vi började med att gå runt och leta efter någonstans att äta. Och helt plötsligt säger Johanna, du Sara kolla in i bilen där. Jag tittar in i bilen och det första jag ser är Max som tittar ut genom rutan på oss. Insåg sen att jag var väldigt nära Mange Makers och blev helt till mig. Vid halv sju sen så började dem att spela. Var väldigt lite folk, trodde det skulle vara mycket mer. Efter så satt dem utanför och skrev auotografer och massa. Helt obeskrivligt vad snygga dem är. Älskar dem!!
 
Efter det så träffade vi på Elias och Sebastian så gick vi runt lite överallt i Enköping. Vi gick tillbaka till festivalen sen för vi skulle se Timbuktu, som faktiskt var riktigt bra. Så himla mycket energi i en sån kort människa. Då var det himla mycket mer folk än vad det hade varit tidigare på kvällen. Riktigt bra var han iallafall. (typiskt mig att fastna för en när jag sett den live, hehe)
 
Nu känner jag att det här blev väldigt långt. Men igår så tittade vi på sista matchen, sen åkte vi bil resten av dagen. Så nu är vi iallafall i Åsa vid västkusten. Solen tittar fram då och då så vi får se om vi drar oss ner till stranden idag, vi får väl la se. 
Bilder har jag på mobilen, så det kanske kommer några sånna i framtiden
 

 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0