torsdag

spanskaprov , check √
Gymnasievalet, check √
VG på islam utan en enda komplettering, check √

Känns ganska skönt att komma hem utan att ha något att plugga på. Provet gick bra idag också. Sen gick jag vg på islam, stolt! Det förbaskade gymnasievalet är klart också. Valde ekonomi sen handel, känns helt okej än så länge. Längtar tills vi får gå och ''hälsa på'' programen eller vad man nu säger. Ser även fram emot en superkul helg!
Fredag: Trerätters middag hos Mathilda för att fira henne.
Lördag: Vakna upp hos Mattis, Sedan åka vidare till falun för att uppvaktas på elitmatchen , får träffa mitt underbara dalalag!
Söndag: Match mot sätra.

Nu ska jag ta och kolla lite bloggar, sen ska jag nog ta och se på the switch tror jag.



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0