that should be me, makin' you laugh

Dagen har gått riktigt fort idag, den är redan halv fem. Men vad har jag gjort då? Åkte ner på min brors match mot mora, sen handlade vi lite och så. Tittade klart på little miss perfect också, en helt okej bra film som gick på 4:an igår. Och nu sitter jag här. Om ett tag blir det mat , potatisgratäng och kött, mumma.
Imorgon taggar vi till match mot Bollnäs, och vi siktar på första vinsten, eller hur brudar? jappjapp.
Kalas blir det ju i kopparhallen , Krylbo AIS fyllde ju 20 år i fredags, så kom ner vettja!
Nu ska jag plugga spanska, inte för att jag vill utan måste. Prov på torsdag, ååh. tps

i'm in love ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0