tagga match mot orsa!

Tagga till match nu mot orsa. Ingen kul bilresa, men hoppas man kommer hem med tre pinnar så blir den nog roligare! Ska plugga lite islam såhär på morgonkvisten nu. Inte precis så man vill, men ibland måste man göra sånt också. Igår kväll satt jag och förhandlade hela kvällen till min iphone! Och det känns som att min budget kommer att hålla! Brabra , nu längtar jag till jag fyller år! Vilket bara är en månad och 28 dagar typ. Men det ska nog gå fort! Men nu ska jag tvinga fram böckerna, sen åka iväg till orsa!


fina klassen!


Kommentarer
Postat av: william

vilken fin klass:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Red Apple" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-14 @ 19:22:10
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0