fredag den 13:onde

började med att jag halft höll på att ramla nerför trappan vid kp, sen att jag halkade ner för backen när jag skulle gå hem och gled ner för halva den. Annars så har min dag varit helt okej bra. Det är ju fredag, då ska man inte klaga! Två matcher har jag i helgen också. Blev inge Matilda tyvärr, men hon kommer till matchen så får träffa henne då, saknar henne ju!
Ikväll blir det nog bara ta det lugnt framför tv:n med lite onyttiga saker, men det är jag värd , hihi.

Hade jag inte varit så osmart, så hade jag varit på intagningsdag i falun nu. Men har man dåligt självförtroende och är osmart så är man. Ååh.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0