älskade dalalag!

Hej på er! Vart en supertrevlig kväll hemma hos Mathilda igår! God mat och trevligt sällskap. Idag vaknade vi, tittade om på filmen som vi såg på igår eftersom kan olyckligtvist somnade då , hehe. Sen blev det ett avsnitt gossip girl.

Vid två så åkte vi till mitt älskade Falu stad! Där skulle vi i dalalaget uppvaktas för bronset innan ssl matchen. Fick också lite information av två elitspelare. Och skapligt mäktigt det kändes när man går in i omklädningsrummet och ser självaste Sara Kristoffersson!! Så grymt stort! Fick även en blomma och träffa världens bästa dalalag. Efter det så satt jag sargvakt på matchen med Evve.

Imorgon far jag till Gävle och spelar match, taggad.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0