onsdag

Kul att Mathilda skulle skjuta ett frislag i hörnet. Jag ställer mig för att tecka, och så tittar hon på mig lite så där små busig och ler. Sen laddar hon allt vad hon har och skjuter mig på låret.. Men fint märke blev det och nu ser jag ut som en riktig kämpe! Skit kul träningar idag! Allt är verkligen på topp just nu.

Fick VG på mitt so, tur det! Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort alltså. Imorgon är det andra nationella provet. Uppsats och vi ska sitta och skriva i en timme och 40 minuter typ. Hej kramp i handleden? Men hoppas det går bra iallfall. Men det tror jag. Nu ska jag sätta mig framför tv:n ett tag sen lägga mig i min stora sköna säng!

Jag saknar min Maja så enormt mycket! ♥



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0