måååndag

det var nog någon annan som bloggade åt mig och mathilda igår, jag pluggade visst biologi och mathilda spelade visst match mot enviken. Hmm inte alls rätt ju. Och båda blogga ju från mobilen (eller ja, jag från min ipod) så det går ju inte att ändra heller. Mitt humör har inte varit på topp idag. Och imorgon har vi första nationella provet. Är inte speciellt nervös över själva provet. Det jag är mest nervös över är att jag ska hinna, är ju ''bara'' 80 minuter. Men kan häftet skapligt bra iallafall så det är bara att göra så gott jag kan. Ikväll åker vi nog ner tidigare och skjuter av oss lite. Kan ju behövas det också. Ska göra lite mer på biologin nu. Hejhej

 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0