happy valentine's day!

gårdagen vart inte riktigt som jag hade planerat. Fick spela en halv match. Sen fick jag så jävla ont i min rygg, kunde inte gå, röra mig och min arm domnade bort. Efter det så vart det ett besök på akuten i 2 och en halv timme. Kom hem halv ett, så jag har varit jätte gó och glá idag! Nu måste jag vila mig i 10 dagar, 10 hela långa dagar. Kommer jag överleva?

Matteprovet mitt gick bra idag, hoppas jag. Kändes så iallfall. Annars så har inget speciellt hänt idag, när jag kom hem så la jag mig i soffan och tittade på never say never, best film ever. Hahahah trött humor? Har även pluggat lite spanska , och läst igenom fysiken.



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0