näst sista dagen på sommarlovet kunde inte blivit bättre

Idag är det sista dagen på sommarlovet, sen börjar jag gymnasiet och gud vad nervös jag är. Vet inte om det har varit bra eller dåligt lov mer bra än dåligt iallafall. Star camp är något som jag aldrig kommer glömma och verkligen gjorde detta sommarlov, sen några oförglömliga kvällar nu på slutet med nya vänner. Annars har det inte hänt så mycket, har även haft vissa toppen bra dagar med mina underbara vänner.  
 
Igår gjorde jag inte så mycket på dagen, halv fyra så gick semi finalen i cezch open, och vilken himla tur jag har att det var Falun-Pixbo som spelade. Världens bästa Rasmus! Ledarna från Star Camp var ju också med så jag hade askul och sa allas smek namn som dem hade. Vid sex åkte jag ner till stan och träffa Pernilla, Fanny, Fanny, Filippa och Sebastian. Vi gick runt lite sen kom Axel och senare även Viktor , Patrik och Rebecka. Vi hängde iallafall ute till en halv ett då jag åkte hem och somnade direkt. 
 
Idag ska jag titta på min brors match sedan ut och springa en sväng. Hade även tänkt att hinna ut och övningsköra lite. 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0