grym gårdag

Anledningen till varför jag inte skrev igår var att jag knappt var hemma. Men på dagen tog jag och Pernilla bussen till stan där vi mötte Fanny och Fanny för vi skulle köpa lite grejer, slutade med att vi åt och drack upp allt där. Tog bussen tillbaks till skogsbo och vandrade runt lite sedan till pizzerian. Sedan åkte vi till Fanny för att hämta lite grejer sedan vidare till mig där sedan Fanny och Felicia kom och hämtade mig och Fanny på moppe.
 
Åkte sedan ut till tjärnsjön som jag dock inte vet hur man stavar, men ni härifrån vet nog vad jag menar. Hängde där hela kvällen med trevliga människor och hade det jätte kul! Kul att träffa lite nytt folk tycker jag. Satt framför öppen eld till en tolv och pratade och bara myste innan vi drog oss hemmåt.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kräftätning blir det ikväll iallafall, och så ska jag slå på ett avsnitt oth innan jag gör mig iordning. 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0