Örnsköldsvik

Hejhej, sitter på ett hotell i övik nu. Började åka vid halv nio och kom fram runt tre tror jag? Så ganska seg dag. Imorgon blir det 50-års kalas och nu har
jag inget mer att skriva.

Gårdagen var helt underbar. Falun vann med hela 7-1(!!) utklassade dem svenska mästarna. Jätte tjuriga blev dem och stack så matchen fick avbrytas, var dock bara en sekund kvar men iallafall. Osportsligt tycker jag, när dem spelar på en sån där hög nivå ska man väl vara som en förebild för dem som är där och tittar och ser upp till dem? Och så går man utan att tacka eller någonting, rejält utbuade blev dem iallafall, rätt åt dem! Fick även spana in min favorit irl en sista gång den här säsongen! Tack för igår Matilda, du är bra du! Fick även träffa min älskade Maja en snabbis!

Han är världens bästa, finns verkligen ingen bättre än han. Ser upp till han så sjukt mycket. Rasmus Enström <3


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0