tjuris







jag är så jäkla arg, ledsen , tjurig så det är inte sant, real soc - fcb 2-2 , det började ju bra med 0-2 efter 12 minuter, sen blev alexis♥ skadad och kommer att vara borta i en längre tid :( , sen gör soc. ett mål .. tre minuter efter lägger Villa en krossboll till en soc. spelare och gissa vad? 2-2 , buhuu.  men det såg ju sen ut att gå bra när det stod 2-2 i real - getafe men då får ju självklart real en feldömd straff och 3-2 till real så nu är vi två poäng efter


jaja bara att ladda om nu till milan på tisdag! , idag vet jag inte vad som händer, men klockan tre sitter jag bänkad framför teven till en tv puck final! sen har jag fått träningsverk från igår, haha otränad? men det är ju inget jag kan rå för just nu.. nu ska jag gå och äta frukost, skriver mer senare


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0