onsdag

nu har jag kommit hem från mig tränig + pluggat spanska så jag kan alla orden nu typ! på träningen så var vi fem stycken , blir inte så kul ''innebandy'' då när man inte kan köra något speciellt för vi är så några, men vi hade grymt kul iafl! så nu har vi kommit på våran målschest ( eller hur stavas det? ) , extra mycket kärlek till er tjejor! ♥, i skolan hände inget speciellt alls , på profilen spelade vi mjuk tennis, riktigt kul faktiskt! , aja nu blir det snart mat sen bonde söker fru tror jag? var nog inget annat på tv:n ikväll så varför inte?
2-2 blev matchen igår , så nu är det nästan ett måste att vinna på bortaplanen, men det fixar vi ju! més que un club!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0