äntligen fredag

dagen började med musik , sen hk , sen lunch, engelska och klf, gaska så soft! efter skolan tog jag bussen hem och nu sitter jag här, ska göra någon gymnasielapp nu så jag inte glömmer bort det sen, så det är lika bra att få det gjort! okrar inte skriva så mycket mer nu, ihelgen ska jag bara ta det lugnt nu sista helgen känns det som, förutom när jag, mathilda , johanna och pernilla ska åka på friåkning! ;) då blir det åkav kan jag lova er! nästa helg blir det troligtvist dalalagsuttagning på lördag och cup i gävle på söndag, sen helgen efter det så är det seriepremiär för damerna! taggad. ikväll blir det thai, smulpaj och lite irene huss på det ! skapligt bra!


haha gulligt med glasögon när man var mindre!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0