vidareee!!

igårkväll var nog den bästa kvällen på länge, skulle kolla mailen (som jag har gjort typ 150 gånger per dag den här veckan), och äntligen hade det kommit, fick typ hjärtstopp för några sekunder, sen öppnade jag det, och grattis sara, du har kommit till nästa steg i uttagningarna till distriktslaget F96! och jag trodde knappt det var sant! såhimlaglad!!

har inte hunnit blogga idag, match på förmiddagen som slutade 4-8 men vi spelade betydligt bättre än förra matchen med damerna, så det går bara framåt! efter det så åkte jag hem och fixa mig lite , satt mig och pluggade sen kom släkten och firade min bror som fyllde år igår. Så jag och Lollo satt och pluggade hela tiden, sen har dom nyss åkt hem och jag har pluggat typ tre timmar, så trött på det just nu , aja bara att bita ihop! hörs imorgon


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0