T G I F

har äntligen kommit hem, min dag har bestått av en jäkla massa nysande så jag har ont i huvudet och ryggen, inte bra.. är nog en förkylning på gång. Men vi hade iafl musik, spelade för det mesta, what are words eftersom appe var så duktig på den på pianot så vi kompade han eller vad man säger ,spelade gitarr och jag böt faktiskt akord riktigt bra! :) hihi. Sen HK , prov, gick bra tror jag, hoppas på det. Sen gjorde vi varm macka med skinkstuvning och ost, supergott! Sen så var de luch , engelska . Alla rätt på glosorna! :D, Sen klf då vi skulle planera klassresa och blablabla, men ingen lyssnade ju typ och då vart vi inte glada.. bussen hem och nu ska jag lägga mig och slöa, skönt! Imorgon är det match, upp halv åtta jippie! skriver nog nå mer ikväll , hare


i walk a lonley road,
the only one that i have ever know.
don't know where it goes ,
but it's only me and i walk alone

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0