pluggpluggplugg

klar nu, kan det mesta ,hoppas det sitter tills imorgon bara.
Jag är så trött på allt plugg nu. Vill vinna massa pengar och dra till spanien i ett år, bara lämna allt och ta det lungt, ta ett sabbatsår, hehe. gud så skönt! (jag har inte blivit religiös) Men jag kan ju bara drömma vidare och fortsätta plugga, ge järnet sista året på hödstadiet så jag kommer in på bra gymnasium . SEN flyttar jag till spanien ;)
nu ska jag lägga mig och se på body of proof från igår, verkar ju bra, hon som spelar ''huvudrollen'' har ju varit med i deseperate housewives, sen fyller hon år samma dag som mig också, coolt! Hihi vi hörs imorgon!



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0