onsdag

skirver lite snabbt nu , onsdagar är som vanligt lektion, på lektion, på lektion.
Men hade iafl dödslång so, engelska, min lärare sa att jag hade VG eller MVG på min artikel, han skulle höra med någon annan lärare vad den tyckte, men jag blev jätteglad eftersom jag typ ligger på gränsen till VG i engelska :D
sen lunch, idrott där det blev skridskor ♥ gjorde fakitskt ett mål! haha kung. sen profil. Efter det gick jag med Fanny ner till kopparhallen där det vart träning men är fortfarande förkyld, så Linus hade skotträning med mig! haha det behövs :P kom precis hem , har duschat och ska sätta mig lite med musiken. hörs imorgon!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0