träningträningträning

Vart en skapligt jobbig träning igår, massa spring och spring. Men det kommer vara värt det till serien sen. Snart drar jag ner och gör det bästa jag vet, spela innebandy! Träning med killarna idag, hoppas på att vi blir lite folk nu! Har pluggat spanskaglosorna sen jag kom hem, så kan alla nu. Toppen! Haha imorgon ska jag och Mathilda köpa potatissallad och kycklingspett och ta med till kopparhallen och äta innan träningen! gottt
och fick reda på att jag fick VG på kristendomen provet, och behöver inte göra några kompletteringar eller någonting! sååglad!!

nej nu ska jag kolla runt lite bloggar , hare!



Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0