toppen fredag

äntligen en vecka över, så nu väntar ett litet lov kan man säga, blir prao på team sportia hela veckan! ska bli så himla kul! Synd bara att nästan halva skåpet har följt med mig hem , men det är skönt att bli klart med allt. På klf:n och efter skolan så hade vi bakdag med min fina klass! Superskoj vart det verkligen med dom som var med. Blev en massa muffins, limpens special, lussekatter och pepparkakor. Kan därimot erkänna att allt inte blev så bra , men det är iafl bakat med kärlek! och det är väl huvudsaken?
Nu ska jag sätta mig framför tv:n och ikväll blir det gó mat. Sen tagga till morgondagens planer. Vi hörs!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0