match med dalalaget!

skrev inget igår,
Men praoen var kul som vanligt, jobbade till fem sen direkt på träning där någon kille från avestatidningen var och knäppte kort på mig , Johanna och Fredrik eftersom vi är med i dalalaget! Åkte hem sen eftersom min hals och näsa inte är 100% frisk. Så jag åkte hem och tittade på desperate housewives.

Idag så öppnades ju butiken och den är helt klar , fanns inte lika mycket och göra nu, vi fick larma alla jackor och så, fylla på om något  var slut . På lunchen gick jag, Pia och Felicia till kingen, asgott var det! Nu ska jag titta runt lite bloggar sen ikväll ska jag till öppet hus och titta lite gymnasie och sånt. Imorgon är det första matchen med dalalaget, fast det är träningsmatch mot moras 95:or, men gud så nervös jag är.. Sen är jag ju småsjuk också, men ska jag till karlsta så får man ligga i!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0