måndag

Måndagen äntligen över. Har setat och pluggat på spanskaglosorna sen jag kom hem. Snart ska jag och äta, sen byta om och åka och träna. Springning innan, shit vad kallt. Aja. Matchen igår slutade 4-5 till mora , men det var grymt bra spelat av oss, vart några skitmål tyvärr. Men sånt är ju livet, vi låg under med 1-5 i sista sen höll vi på och gå om. Men har bara en sak att säga. Grymt av er som var med igår! Att aldrig ge upp trots att vi låg under med så mycket ,och var nära att reducera, sen var vi så några spelare och alla kämpade på trots allt! Jag tycker om er supermycket tjejer!

Nu ska jag försöka hitta på nå bra danssteg till våran dans på musiken ! haha



haha inga bilder på bärbara typ, men saknar slalom litegrann!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0