ETT, TVÅ, TRE, DALARNA!

sista dagen på praoen igår, fanns inte så mycket att göra, Jag och Ivan julpyntade och så lite grann. Lite tråkigt att det är slut nu, har verkligen varit jättekul. Skulle lätt kunna vara något jag vill jobba med sen! Verkar skitkul.
Slutade vid två sen efter tre drog vi till mora där match med dalalaget väntade mot mora, vi förlorade, men var jättebra tycker jag! Hade jättekul, det har man alltid med det laget. Helt underbara människor! ♥ Kännde mig hängig och så på vägen upp och tvekade flera gånger om jag verkligen var pigg nog att spela. Men det gjorde jag, och tyckte att det gick jättebra för mig, som tur var.

Snart ska jag ner på stan och titta efter skor och lite kläder. Sen ska jag skriva klart engelskan , sen hem till någon och plugga so och biologi. Orkar egentligen inte, men måste man så måste man.


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0