breaking dawn

när man väl har sovmorgon så vaknar man halv nio.. aja
Nu på morgonen har jag bara tagit det lugnt, och rensat min dörr eftersom den ska målas om så den blir fin till mitt nya rum. Även fast jag tyckte att den var fin innan men det tyckte dock inte resten av min familj. Och det tog verkligen emot i hjärtat när jag skulle riva sönder alla bilder.. Ska äntligen riva väggen idag, och byta fönster. Längtar asmycket till det blir klart!

Nu på eftermiddagen ska jag hem till Mattis så ska vi baka , sen vill jag ut i det fina vädret och ta lite kort, ska försöka få med henne på det! hihih

Och ikväll blir det ju äntligen breaking dawn med mina tre favoriter! Alla säger att den är jättebra och allt, så det blir nog awesome!


~ R.I.P ~

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0