solen

hejhej ,
slutade kvart i ett idag, kan det bli bättre?
iafl så började dagen med svenska, skulle fortsätta skriva, jag leker ju att jag är han som dödade therese, och skriver från hans ''perspektiv''. aja , sen syslööjd! , och sen matte sen sluta, för krille var inte där och det fanns ingen vikarie, så nu ska jag ut i solen och sola lite, och jag ska smörja in mig! haha
sen ska jag in och titta på svsnittet av ds som jag missade förra veckan, vad jag gjorde då vet jag inte, men aja ,
har kommit på en smart sak också , jag lyssnar på musik från ipoden ist så man slipper slösa på spotifyet, men ska nog köpa premium snart,
ha en bra dag alla!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0