snart karnevaaal!!

jag längtar asmycket!
aja hann typ inte skriva något igår fast vi var lediga , hehe
men vaknade runt nio och sen gjorde jag mig iordningsen åkte jag och mamma ner på stan för att köpa skolavslutningskläder, hittade en jättesöt klänning!, sen hitta jag en till klänning som jag köpte till turkiet! sen kom pernilla och vi pratade lite och så, sen tittade vi på the grudge också! sen gjorde vi lite fattiga riddare♥ och sånt, när hon hade åkte hem plugga jag lite sen träning, hem och duscha och så sen titta på ds!

idag så började dagen med iup, pluggade lite musik och så , sen prov, gick asbra faktiskt! var några som jag var lite osäkra på bara men man fick ju skriva extrafakta på baksidan man kom ihåg så man kunde få poäng för om det var någon fråga man inte kunde, så jag skrev asmycket! hehe och självklart så var jag , mathilda och johanna kvar till sist, så vi satt på en abba skiva och uppträde lite! vi är grymt bra, johanna sjunger, jag sjunger och spelar luckelele , vet inte hur det stavas men ni förstår nog! och mathilda kompade ! sen så vart det spanska, och brandlarmet gick så vi gick ut och sen kom brandmän och allt , sen så fick vi sluta 10 minuter tidigare! haha sen so och sist profil, spelade smålagsspel så jag johan och felix var bäst! för vi hade inga avbytare och så men vi vann ändå några matcher, sen så är det krig mellan mig och affe! aja pluggade lite när jag kom hem och nu sitter jag och dunkar sönder högtalarna med volbeat! men ska ta och plugga lite kemi när jag ändå inte har något annat att göra!
haha fett långt men det har hänt en massa kul så!


haha snygggt!!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0