mathilda är död typ

för hon har ingen puls! hehe
det var askallt att gå upp imorse! :o  frös asmycket osv..
menmen skolan var ganska chill, iup, svenska , kemi, matte , idrott,
på kemin lekte vi lite för vi var 6 stycken! haha . dom andra var ju på skollagsmatch där både killarna och tjejerna vann! superbra!
på matten hade vi olle också, sen på lunchen cyklade vi till avestavallen och tittade fotboll , och självklart börjde det hagla ..
men imorgon är det andra CL-semin ! som går på tv3! gissa om man är glad?! :D
fcbarcelona!♥, så jag får fråga anders om jag får gå lite tidigare så jag hinner hem till matchstart (a) hihi
nu ringde kusin min och frågade om han fick leka med mig ikväll! haha söt han är!
aja nu ska jag plugga lite idrott, hejdå!


grattis världens bästa vän!♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0