måndag

jag har bara 4 skoldagar kvar i skolan , soft!
aja idag så var det först iup, sen svenska, och jag har gjorrt klart berättelsen så nu är det bara att skriva rent den imorgon , sen så vart det kemiprov som gick bra som tur var! , sen matte , och till sist idrott , cykla på sån där cykel för jag och mathilda ville inte cykla ute ifall om vi skulle ramla och skrapa upp knäna eller något , inte bra!
och jag är fett orolig, det är ju nå vulkanutbrott på island, och tänk om vi inte kan flyga om en vecka och en dag!??! uschhh... men det kommer gå superbra och ja!
aja idag tänkte jag ha en inte plugga dag ,
har idrottsprov på fredag , mvg delen , engelska muntligt på torsdag/fredag , ska bara skriva stödord , sen spanska på fredag som vi haft två veckor redan så det är bara repetion och ja!

haha fett ''söt'' man var!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0