8c är supertaggade!

eller det är iafl jag , mathilda, johanna , sanna och nathalie!
idag började dagen med att det inte kom någon till mattten , så vi satt och snackade för ingen visste vad vi skulle göra , sen vart det idrott , jag och mathilda sprang runt lite och körde intervallen osv ,astråkigt..
aja sen vart det engelska, och jag , mathilda, johanna och sanna är färdig med våran roadtrip, blev superbra!! :D
sen hål och sen spanska, efter skolan åkte jag till mormor och åt sen vidare till frisören ,nu ska jag plugga lite spanska, idrott och engelska . imorong är det den sista skoldagen för mig också!
igår var jag superglad, eller jag är det fortfarande, för sara är tillbaka i ibf falun!!! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0