sovmorgon!

imorgon, jippii!!!
idag då,
först matte, som jag inte fattar mycket av, det heter förenkla , men jag skulle vilja kalla det försvåra..
sen så vart det idrott, fys, åhherregud!, det var skitjobbigt ju :o
och grattis Tina!! :)
sen så vart det prov, gick okej , våran lärare var ju inte där så någon hörövning fick vi inte göra , men det blir väl någon annan dag, sen skärde jag mig på pappret under provet ,så det blödde :s
sen spanska, och sen sluta
och imorgon blir det skitgod mat!!, Petras varma pastasallad eller vad det heter, mums!
aja ska kanske ut och knäppa kort? men det var inte så fint väder, menmen, tänkte ta mig ut i skogen, men inte för nära hunden, för då kanske det äter upp mig?, eller iafl skäller på mig , och kanske springer efter?!, aja jag tar inga risker..


ja, jag vill ha

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0