run for your home

hahhaha johanna! xd, ibland är du allt kul du!♥
mathilda bara ja run to the buss
sen kommer johanna: run for your home,
jag ba springa för ditt hem? haha sen ba asgarva vi!

lite segt att gå upp imorse, menmen bussen var roligast!, jag och mathilda satt och asgarva hela vägen , det märks verkligen när vi är ifrån varandra ett tag!
sen i skolan vart det iup , svenska och jag fick läsa min underbara bok som jag typ har läst 150 ggr? tillsammans!!♥, den kan jag verkligen rekomendera!
sen vart det teknik , matte, lunch , sen idrott, och som vanligt skrattade vi ovanligt mycket i omklädningsrummet!
sen sprang jag och mathilda till bussen, därifrån kommer det översta!
aja snart träning!
ikväll blir det mer desperata hemmarfruar, snart måste jag beställa hem andra säsongen för det här är snart slut!, men snart är det ju någon som fyller år så vi får se! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0