plugg -.-

dom senaste dagarna ska jag nog plugga , plugga, sen är jag nog tvungen att plugga lite därimellan också -.-'
Tisdag: biologi prov Hjärtat , lungor, lever o.s.v
Onsdag: SO ''uppsatts'' som man ska redovisa om urbanisering och globalisering
fredag: Spanska glosor
           Fysik Prov atomfysik

nästa vecka
Onsdag: Spanska prov kap 9 + 10
Torsdag: Engelska prov section 2

aa det är det vi har dom senaste två veckorna, hitils!

aja gårdagen vad mysig! filmen var okej, den hade ingen handling eller så, men den var för rolig!; men den var värsta sorlig i slutet, leif dog ju! :(
idag ska jag plugga, titta på brors match, plugga, fixa ipoden ! :D
aja hejdå!


hon jag saknar!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0