40 minuter

så länge fick jag och mathilda vänta på bussen i det ''fina'' vädret!
aja skolan idag då, först iup där det blev matte, prov imorogn , känner mig säker så det är bra :), sen bild, där jag först fick betygen på allt jag gjort, allt från vg+ mvg- till mvg! :D awesome, sen ritade vi kinatecken med vattenfärg, blev riktigt fint faktiskt, nästa lektion ska det bli klart!, ni kanske får en bild om jag tar hem det då! ;) sen spanska, so sen profil, då fick jag Mathilda och Robin åka med Björn och bygga sarg medans dom andra fick gå, haha! aja jag och mathilda garvade asmycket! hihi ovanligt, när det var slut missade jag och mathilda bussn precis och så fick vi vänta i hela 40 minuter till nästa, snart blir det pankaka! mums!


sommar kom nu!!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0