sju dagar på en och samma gång

Dag 4 En vana som du önskar att du inte har
jadu , inte en aning har inte någon såndär ''ovana'' så , inte en aning 
Dag 5 Någon du saknar
mest saknar jag nathalie!! sen frida och evve. och självklart sebastian och elias också!!
Dag 6 Favorit tv pogram
desperate housewivews och ghost whisperer!



Dag 7 Favorit idrottare
helt klart lionel messi! finns ingen bättre än han! men i innebandy så är det sara kristoffersson som är favoriten! 
Dag 8 På en helg gör jag helst..
är med mina vänner eller ser barcelonamatch!
Dag 9 Min största kärlek
det är helt klart fc barcelona! och mina vänner och familj ,
Dag 10 Jag skulle vilja se ut som
jag tycker att eva longoria och rachel bilson är riktigt fina och det skulle inte sitta fel att se ut som dom!
 


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0